منتديات تو زوو متخصصون في عالم الحيوان وتربية المخلوقات الجميلة ويضم منتدانا أكبر وأروع تجمع لهواة تربية الحيوانات والطيور والأسماك والأحياء المائية والزواحف والبرمائيات ولمتابعي تحركات الحشرات والمفصليات ولمحبي الزراعة والعناية بالنباتات كما نوفر لكم من خلال سوق تو زوو الالكتروني الكبير عرض سلعكم بالمجان وبعد ذلك كله تستريحون في استراحة الهواة متمنين لكم طيب الاقامة لدينا

تابعنا على تويتر تابعونا على فيسبوك العضو المميز
تحميل تطبيق توزوو على Ios تحميل تطبيق توزوو على Android

اشترك في نشرتنا البريدية ليصلك كل جديد

العودة   منتديات تو زوو > :::: منتدى هواة الحيوانات :::: > قسم هواة الكلاب

موضوع مغلق

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع طرق مشاهدة الموضوع
قديم 30-07-2008, 11:40 AM   #1
ahmed elasmar
هاوي نشيط

الصورة الرمزية ahmed elasmar

Thumbs up والله يااخوانى كلامكم مفيد بس انا عايز حد يقولى على علاج معين لعدم وجود بيطرى قريب

كلبتى هاتولد وكل مره يموتو بعد 3 ايام ودى هاتبقى رابع مره تولد ويموتو منى الحقونى

يااخوانى انا مش عارف اعمل ايه انتو نصحتونى اروح لطبيب بيطرى بس انا محل سكنى بعيد قوى عن المسشفيات البيطرية ومش عارف اعمل ايه حد يقولى اعمل ايه لو الكلبه عندها ديدان او علاج للامراض التى تأتى اثناء الحمل لان الكلبه هاتولد ان شاء الله يوم السبت او الاحد وعايز الحقها بأى حاجه وهل العلاج ده هايكون برشام والا سائل مع المياه والا حقن ياريت تفيدونى بسرعه وهل فى أثر جانبى او اى مشاكل تتعب الكلبه من العلاج ده وهى خلاص هاتولد هايتعبها والا حاجه والا ايه اريد الافادة بأكبر سرعه ممكنة وياريت
اسم العلاج اللى هاجبهولها لانى معرفش اى نوع علاج للكلاب غير التراى بى بتاع العصب غير كده معرفش وياريت تقولولىاسماء الحقن المفروض الكلب يأخذها من بدايا عمره وشكرا جزيلا
‏اللهم إنا نسألك زيادة في الدين وبركة في العمر وصحة في الجسد وسعة في الرزق وتوبة قبل الموت وشهادة عند الموت ومغفرة بعد الموت وعفوا عند الحساب وأمانا من العذاب ونصيبا من الجنة وارزقنا النظر إلى وجهك الكريم

ahmed elasmar غير متصل  
قديم 30-07-2008, 03:53 PM   #2
rock_1001
محترف

الصورة الرمزية rock_1001

رد: والله يااخوانى كلامكم مفيد بس انا عايز حد يقولى على علاج معين لعدم وجود بيطرى قري

ما اعتقد انه في احد بفيدك اكثر من البيطري

سحر العيون و مهجتي
شوفة الخيل هي علتي
و دواي مسكة رسنها
rock_1001 غير متصل  
قديم 30-07-2008, 04:12 PM   #3
BHR
هاوي متميز

الصورة الرمزية BHR

رد: والله يااخوانى كلامكم مفيد بس انا عايز حد يقولى على علاج معين لعدم وجود بيطرى قري

والله احنا فدناك في كل شي
وعن هاي الامراض حتى لو فيها
لازم تاخذ لها دوه وانت زي ماقلت
مافي محل بيطري صوبكم ف الافضل توديها
وتاخذ لها المطلوب والادويه الي تحتاجها بكثره
BHR غير متصل  
قديم 30-07-2008, 10:03 PM   #4
الـــــــرازم
المستشـــار

الصورة الرمزية الـــــــرازم

يرجى مراجعة البيطري افضل
الـــــــرازم غير متصل  
قديم 31-07-2008, 03:12 AM   #5
سيد الذئاب
هاوي نشيط

الصورة الرمزية سيد الذئاب

سير البيطري
أذا أتحب الكلبه
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ>،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،****

ما يهزني ريح
سيد الذئاب غير متصل  
موضوع مغلق

Bookmarks