منتديات تو زوو متخصصون في عالم الحيوان وتربية المخلوقات الجميلة ويضم منتدانا أكبر وأروع تجمع لهواة تربية الحيوانات والطيور والأسماك والأحياء المائية والزواحف والبرمائيات ولمتابعي تحركات الحشرات والمفصليات ولمحبي الزراعة والعناية بالنباتات كما نوفر لكم من خلال سوق تو زوو الالكتروني الكبير عرض سلعكم بالمجان وبعد ذلك كله تستريحون في استراحة الهواة متمنين لكم طيب الاقامة لدينا

تابعنا على تويتر تابعونا على فيسبوك العضو المميز
تحميل تطبيق توزوو على Ios تحميل تطبيق توزوو على Android

اشترك في نشرتنا البريدية ليصلك كل جديد

العودة   منتديات تو زوو > :::: منتدى هواة الحيوانات :::: > قسم هواة الكلاب

موضوع مغلق

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع طرق مشاهدة الموضوع
قديم 30-12-2008, 04:18 PM   #1
ahmed elasmar
هاوي نشيط

الصورة الرمزية ahmed elasmar

Thumbs up جاك كلب قوى جدا ولكن للاسف انه بلدى او مهجن من نوع تانى قولولى ايه رأيكم فيه ايه ...

هذا الكلب جبتو من سنه ونصف كان شكله جميل وهو كلب قوى جدا وبيحب اللعب جدا جدا لكن للاسف انه بلدى او مهجن من نوع تانى بس مش عارف ايه هو بس هو كلب كويس انا هديته لشخص عزيز عليا جدا والان الكلب بقى كبير عمره الان حوالى سنه ونصف تقريبا
قولولى رأيكم فيه اسيكم مع الصور

وده الفيديو وهو يلعب

‏اللهم إنا نسألك زيادة في الدين وبركة في العمر وصحة في الجسد وسعة في الرزق وتوبة قبل الموت وشهادة عند الموت ومغفرة بعد الموت وعفوا عند الحساب وأمانا من العذاب ونصيبا من الجنة وارزقنا النظر إلى وجهك الكريم

ahmed elasmar غير متصل  
قديم 30-12-2008, 04:45 PM   #2
احمد جالكسى
هاوي جديد

الصورة الرمزية احمد جالكسى

رد: جاك كلب قوى جدا ولكن للاسف انه بلدى او مهجن من نوع تانى قولولى ايه رأيكم فيه ايه

اخى العزيز هو كليك ماشاء الله بس هوه مهجن على بلدى علشان عصب الودان والوانه ورجله الابيض وصدره الابيض
بس انا افهمك شى اخويا ده كليه وانتا بتحبه طلع بلدى طلع اسد برده كلبك الى انته بتحبه وما تقدرش تسيبه
وبشكرك لانى اول الردود
قديم 30-12-2008, 05:08 PM   #3
زئيف
هاوي متميز

الصورة الرمزية زئيف

رد: جاك كلب قوى جدا ولكن للاسف انه بلدى او مهجن من نوع تانى قولولى ايه رأيكم فيه ايه

يا اخي انا اول ما بديت ربي كلاب كان كل كلابي زي كلبك بالزبط بس الوان مختلفه والانسان دائما يسعى للافضل والحمدلله الي عندي بور حاليا
كلب جميل وما تستحي من نوعه لان ليس كل الناس تقدر تمتلك بيت بول وجيرمن شيبرد روت وايلر كل انسان وحسب مقدرتوا
بالتوفيق لالك

زئيف غير متصل  
قديم 30-12-2008, 06:34 PM   #4
ahmed elasmar
هاوي نشيط

الصورة الرمزية ahmed elasmar

Thumbs up رد: جاك كلب قوى جدا ولكن للاسف انه بلدى او مهجن من نوع تانى قولولى ايه رأيكم فيه ايه

ياجماعة ده مش كلبى اللى انا بربية هو انا جبته وهو صغير واديته هدية لشخص عزيز لكن هو مش كلبى ولكن كلب كويس انا رفعتلكم الصور والفيديو عشان تقولولى هل هو بلدى صافى والا هجين من انواع تانية انا اللى مستغرب ليه ان الديل والشعر كثيف بالنسبة لكلب بلدى ومشكور على ردودكم الحلوه
‏اللهم إنا نسألك زيادة في الدين وبركة في العمر وصحة في الجسد وسعة في الرزق وتوبة قبل الموت وشهادة عند الموت ومغفرة بعد الموت وعفوا عند الحساب وأمانا من العذاب ونصيبا من الجنة وارزقنا النظر إلى وجهك الكريم

ahmed elasmar غير متصل  
قديم 30-12-2008, 06:44 PM   #5
العاشق الكبير
هاوي متميز

الصورة الرمزية العاشق الكبير

كلب جميل أو يارب يسعد صاحبه مشكوور على الصور
قديم 30-12-2008, 06:50 PM   #6
miko64
هاوي

كلب لطيف ههههههههههه

ماذا ستفعل ان جلست فى غرفه ليس بها احد سواك
فبعد كل ثوراتك سيأتى صمت قاتل
فكيف تطالب طائرك ان يمتعك بتغريده بعد ان تركته وحيدا

miko64 غير متصل  
قديم 30-12-2008, 10:32 PM   #7
medoakef
هاوي فعال

الصورة الرمزية medoakef

انا عاوز اعرف ايه الفرق بين كلب بلدي و كلب جيرمن الحقيقه انا محتار جدا لاني بلاقي كلاب بلدي قويه و شرسه جدا و زكيه يبقا ايه الفرق بينها و بين الجيرمن الا الشكل هو الحقيقه مدخلتش اثنان علي بعض بس انا شيفهم مش بعاد عن بعض هو انا هرجع الكلب الي كنت حطه في موضوع (اول تعمامل من 5 سنين) و هجيب جيرمن يرجي التوضيح
medoakef غير متصل  
قديم 30-12-2008, 10:33 PM   #8
medoakef
هاوي فعال

الصورة الرمزية medoakef

هو واضح ان الكلب مش مهجن علي جيرمن علي حاجه ثانيه بس مش فاكر اسمها
medoakef غير متصل  
قديم 30-12-2008, 10:36 PM   #9
عين الامارات
هاوي متميز

الصورة الرمزية عين الامارات

الكلب حلو كمبتدا لازم تربي اي شي

و بعدين تربي اشياء اكبر

لانها تحتوي على رابط موقع اخر
عين الامارات غير متصل  
قديم 30-12-2008, 10:42 PM   #10
medoakef
هاوي فعال

الصورة الرمزية medoakef

محدش افادني
medoakef غير متصل  
موضوع مغلق

Bookmarks